25 November 2011

PUSRATU.....dan Atritis

          Hari ni pergilah saya dan isteri serta anak-anak ke PUSRATU, di Paya Jaras, Selangor. Tujuannya ke sana adalah ingin mencari panawar ubat bagi penyakit Atritis yang telah mendampingi diri ini lebih kurang 3 tahun lamanya . Penyakit ini kalau ikut kata doktor pembawakan daripada genetik dan sehingga kini belum dijumpai ubat yang benar - benar mujarab . Kini telah terbuka jalan yang ditunjukkan Allah kepada saya semoga saya dapat bertemu jodoh ubat bagi penyakit yang  telah lama dihadapi ini. 
        Menurut pengamal perubatan di PUSRATU , penyakit ini berada dalam kategori "garang" . Ya memang saya akui. Sebabnya kalau makan ubat paling lama dua atau tiga kali aje yang berasa lega , lepas itu penyakit ini akan menyerang semula dalam kadar dua kali ganda . Pada masa tu , sakitnya janganlah cerita ,, hanya Allah sahaja yang tahu. 
        Oleh itu dengan bermulanya proses perubatan ini pada hari Isnin hadapan semoga diri ini dapat bertahan dan menemui jodoh ubat bagi penyakit ini . Semoga Allah meringankan penyakit yang ada di badan saya dan berada dalam keadaan sihat semula ,,, insyaalah . Kita hanya berharap ,berikhtian dan berdoa hanya Allah yang memakbulkan segalanya . Amin  semoga penantian mencari ubat ini akan beroleh kejayaan dan keberkatan dari Allah ...


No comments:

Post a Comment